Skip to main content

Nothing much to say... Just welcoming you to my page...

Salam...

Kenapa yek aku bukak blog baru lagi? Ada banyak sebab dan ataranya ialah;

i - WP kalo nak apdet kat sekolah agak lembab gila (lebih lambat dari kura2 yang menang bertanding siapa laju dengan arnab)

ii - rasa cam best je guna blogger ni sebab boleh letak apa2pun yang kita suka (baru sedar ke?)

iii - semua yang diatas...boleh?

Dan bila aku kembali gunakan blogger ni rasa cam hape je padahal pernah guna sebelum ni... Sebab apa aku kata aku cam hape jek? Sebab aku dah tatau nak tukar template selain dari yang telah disediakan. Memula cuba jugak tapi tak habis baca arahan akhirnya tak jadi apa2pun... memang sengal gile la... Masa aku kat WP aku try tukarkan template blog Mak... still tak boleh. Nampak sangat aku seperti kacang lupakan kulit je...

Tapi memang aku tatau macam mana nak masukkan template baru sampailah 'jumpa' kembali dengan anak mantan pengetua sekolah asrama dulu... Tq a lot Solehah, akhirnya akak tau jugak cane nak buat semua2 benda ni... Lepas tu tangan aku gatal nak cuba buat macam2 benda n tiba2 tak boleh pulak dah masukkan template baru... Tapi semalam dah ok semula... Alhamdulillah... Aku ni cepat bosan dengan satu2 template dan akan cuba tukar sesuka hati aku bila2 masa yang aku suka. Ini menunjukkan yang pendirian aku juga memang tak tetap tapi aku cuba untuk jadi seorang yang Istiqomah dalam apapun perkara yang aku lakukan.

Ok, untuk pengetahuan semua kalo blog ni update maksudnya aku di sekolah dan kalo WP pulak update maksudnya aku update kat rumah ye? Maksudnya aku masih gunakan kedua2nya sekali. Kalau ada apa2 perubahan, aku mesti umumkan. Pada yang sudi link blog aku dan sudi datang dan baca tulisan2 aku, sangat aku hargai semua2 tu... Maaf kalau2 aku menyusahkan kalian...

Comments

Popular posts from this blog

Berkampung di Tunas Kijang

Salammmm... Berdasarkan tajuk di atas...malaslah nak berpanjangan ke mukaddimah lainnya... Haha...ye, dah beberapa hari ni terpaksalah kita berkampung tidak berkhemah di tempat orang demi melunaskan kerja yang tertangguh akibat keputusan yang diambil pun hanyalah di saat akhir... Ohoi...seruk banget deh... Bolehlah silang kaki silang panggung 4 hari ni...dari Selasa lopeh dan harapnya harini adalag hari terakhir kami kat sini... Tapi untuk kerja yang lainnya terpakso lah menjejakkan kaki kesini lagi dalam 2minggu sekali ke...? Bekerjalah kerana Allah... Semoga tabah...

Iftaar... Best2!

Salam... Lega sikit kepala yang sakit dari semalam bila selesai satu hal. Huhuhu! Alhamdulillah..itu biasanya tanda2 tak boleh puasa tapi tatau la bila kan...perut dah sakit2... Pernah sekali dulu dapat puasa penuh, saya adalah sangat gembira tak perlu fikir nak ganti dah...settle... Jumaat lepas, bertempat di KFC KL Sentral telah berlangsungnya satu perjumpaan merangkap majlis kecil2an berbuka puasa dan juga sekalian mengambil barang dari seseorang yang turut berbuka puasa bersama2... Bunyi macam best je ye? Padahal kitorang ber3 jek. Hehehehe... Tapi sungguh seronok sampai tak terkata dan terluah apakah keseronokkannya... Harap2 takde la yang bising2 tanya kenapatakajakkitorangberbukasekali ...mencik!!! Ada aku kesah??? Hahahah, berlagak sungguh ayat itu. Semua ni tak diplan pun...2 hari sebelum je bincang nak jumpa sebab den nak sesangat amek pola yang telah susah payah dibuat oleh Aini...(lepas dah 2x dipos tak sampai2 kat teratak hamba ini...geram gile dengan pos ni...huh!) da