Skip to main content

Terlanjur Cinta

Salam...

Biasalah aku ni, bila takde tajuk yang sesuai habis semua tajuk lagu pun relevan untuk dijadikan tajuk... Tak kira...nak jugak letak apa2 tajuk...! Selingan - ada sepupu kata, kawan dia beritahu bulan 5 ni akan ada Tsunami, so tak elok ke laut, pantai... Oh, aku tak pakar bab2 ni so kita tunggu dan lihat saja... Manusia hanya meramal je kan?

Moga2 tak berulang kejadian Tsunami dulu ye? Ingat lagi tak awal2 bulan ni sibuk cerita pasal hatilah, perasaan la... Sekarang aku rasa macam TENANG sangat2... Rasa macam tak terBEBAN langsung dengan rasa2 tu semua... Kenapa? Lepas berkonfrontasi dengan beberapa orang di alam maya (kau ingat ALAM ape?), aku dah boleh buat 1 kesimpulan... Sekarang aku hanya ikut apa yang telah TERTULIS... Bukanlah hanya TUNGGU dan buat tak pandai ke... Usaha2 jugak...

Aku dah TERLALU mudah nak SUKA orang... Penat wo lama2... Serius...! Dan sejak beberapa hari yang lalu aku HILANG rasa yang selama ni aku simpan... Dah sampai ke PENGHUJUNGNYA kot. Semua kawan2 (kamu2 jugak yang selalu datang sini...komen kat sini...) banyak bagi peringatan, nasihat, cerita pengalaman pada aku... Sangat2 dan sungguh2 aku TERHARU... (cik! nah tisu...)...
Aku Terlanjur Cinta Kepadamu... Dan Tlah Ku Berikan Seluruh Hatiku... Tapi Mengapa Baru KINI Kau Bertanyakan Cintaku? Aku Pun Tak Mengerti Yang Terjadi... Apa Salah Dan Kurangku Padamu... Kini Terlambat Sudah Untuk Dipersalahkan... Karna Sekali Cinta, Aku Tetap Cinta... (aite! sudah2 tu...semalam menyanyi, hari ni nak menyanyi lagi???)... Menyanyi dapat hiburkan hati sendiri... lalalala...

Lelaki Itu Prosa Alam dan Perempuan Itu Sajaknya, Cinta Itu Lagu dan Perkahwinan Itu Orkestranya

Comments

Suka Bebel said…
lenkali letak tajuk sukabebel.hehe salam menyinggah!
Suka Bebel: akan dipertimbangkan... terima kasih singgah...
Putri Ramlan said…
betul lah tu tindakan awk tu dee. yg penting, kita dah usaha sehabis baik. kalau tak dpt jugak, bukan lah rezeki utk saat ini. ingat, Tuhan sentiasa merancang perkara yg lebih baik utk kita oke? :)
Putri Ramlan: doakan kita ye? penat nak suka2 orang...
susudalambotol said…
tak salah suka kat orang, tp jgn tunjuk sgt. takut nanti dipergunakan. itu je :)
susudalambotol: itulah yang paling gerunkan kita...harap2 kita tak over...
Anonymous said…
susah ye suka dlm dia... sayang tak terucap...
Anonymous said…
hmmm....susah ye suka2 org dlm diam... saysng x terucap
HidayahYassin said…
Tanpa Nama - ye sangat betul...kalau boleh nak dia tahu...tapi...

Popular posts from this blog

Sabarlah sayang. Redhalah wahai hati.

Assalamualaikum, Mencari damai di hati Yang mengerti cuma hati Paling atas Allah Maha Satu. Rindu terpaling sakit Nak tahan bukan mudah Walau selalu pujuk hati Tapi, masih tak mampu Bukan tak cuba Tapi selalu kalah Aku bukan sengaja Tapi aku belum mahu Mampu! Bercakap saja Paling senang Tapi nak buat Tak mudah tahu? Kalau ikut hati aku memang nak Tapi apalah kudrat yang aku ada? Kalau paksa dia untuk balas rasa ini Kau rasa dia sudi tak? Kalau sudi, bertahan tak? Kalau cuba dengan uasa untuk pertahan Sampai bila? Kita manusia biasa je Nak pupuk rasa pun tak senang Kalau dia rasa terpaksa Kalau dia fikir dia lebih layak dengan yang lain Bukan tak pernah cuba jauh Tapi aku yang kalah Sebab? Dia sendiri Seolah tahu apa dalam hati aku Tapi aku juga yang sakit Ya Allah! Betapa aku selalu lupakan Kau Aku tahu ini tandanya Kau tak pernah lupa aku Aku mesti redha Aku kena terima apa adanya Aku kena belajar jadi matang Dan tahun yang baru ini Aku perlu

Berkampung di Tunas Kijang

Salammmm... Berdasarkan tajuk di atas...malaslah nak berpanjangan ke mukaddimah lainnya... Haha...ye, dah beberapa hari ni terpaksalah kita berkampung tidak berkhemah di tempat orang demi melunaskan kerja yang tertangguh akibat keputusan yang diambil pun hanyalah di saat akhir... Ohoi...seruk banget deh... Bolehlah silang kaki silang panggung 4 hari ni...dari Selasa lopeh dan harapnya harini adalag hari terakhir kami kat sini... Tapi untuk kerja yang lainnya terpakso lah menjejakkan kaki kesini lagi dalam 2minggu sekali ke...? Bekerjalah kerana Allah... Semoga tabah...

Iftaar... Best2!

Salam... Lega sikit kepala yang sakit dari semalam bila selesai satu hal. Huhuhu! Alhamdulillah..itu biasanya tanda2 tak boleh puasa tapi tatau la bila kan...perut dah sakit2... Pernah sekali dulu dapat puasa penuh, saya adalah sangat gembira tak perlu fikir nak ganti dah...settle... Jumaat lepas, bertempat di KFC KL Sentral telah berlangsungnya satu perjumpaan merangkap majlis kecil2an berbuka puasa dan juga sekalian mengambil barang dari seseorang yang turut berbuka puasa bersama2... Bunyi macam best je ye? Padahal kitorang ber3 jek. Hehehehe... Tapi sungguh seronok sampai tak terkata dan terluah apakah keseronokkannya... Harap2 takde la yang bising2 tanya kenapatakajakkitorangberbukasekali ...mencik!!! Ada aku kesah??? Hahahah, berlagak sungguh ayat itu. Semua ni tak diplan pun...2 hari sebelum je bincang nak jumpa sebab den nak sesangat amek pola yang telah susah payah dibuat oleh Aini...(lepas dah 2x dipos tak sampai2 kat teratak hamba ini...geram gile dengan pos ni...huh!) da