Skip to main content

Stalker... Thank You!

Salam...

Arghhhh!!! Tension!!! Bosan!!! Kalaulah boleh dilepaskan semuanya, aku nak je jerit kat tepi2 bukit sampai puas...sampai rasa lega...menangis pun menangis la... Bab menangis tu memang selalu aku buat CUMAnya sekarang semakin kurang. Sebenarnya dengan menangis, kita boleh cuci mata...melegakan perasaan... Itu sebab kalau ada sesiapa yang nak pinjam bahu dan luahkan rasa sedey, aku sedia pinjamkan bahu aku ni...silalah...

Ok, aku dah kembali stabil. Yang kat atas tu hanya luahan perasaan je tu (lagi dan lagi...). Aku baru tahu yang ada kwan2 lama kat kolej dan kawan2 tempat keje lama sudi singgah baca rupa2nya... Wah! Senyap2 ye kamu semua? Berilah saya tanda2 yang kamu ada jejakkan mata ke sini...bukan susah pun kan...kan...kan...? *kelip2 mata*. Tapi apa2 pun aku sangat berTERIMA KASIH sebab kamu semua sudi datang sini... Ini pun ketahuan dari teman2 lain...

Hari ini adalah hari yang BOSAN sebab? Tak ada sebab2 yang spesifik tapi memang BOSAN sangat2... Sekarang dah tak tahu nak karang apa lagi. Laman web sekolah masih tak settle lagi + ada orang yang nak siapkan dengan rela hati siap suruh aku ajarkan lagi... Takpelah, lagilah kurang keje2 aku nanti yang sebenarnya tak ada keje langsung melainkan kalau ada kelas je...haha!

Oh ye, maaf pada kamu2 yang membaca entri lepas bilamana membuatkan kamu boring sebab panjang sangat2 lepas tu syok sendiri buat entri... Hehe! Lama tak letak gambar + tak ada gambar2 terkini langsung kot? Selalu macam nilah, sedap2 nak tulis satu cite tiba2 otak ni jadi ligat dan terhasillah entri yang panjang berjela... Masa UPSR, PMR dengan SPM tak nak pulak tulis panjang2 ek? Konon2 ikut skema la tu...sangat!!!

Ok2, untuk mengelakkan entri ini jadi lebih panjang, makanya ia akan ditulis lagi pada hari lain dengan tajuk2 lain, isi2 lain supaya takde yang claim bosan bila baca nanti. Thank You ye? jaga diri baik2 (ayat2 keramat bila sms kawan2 sedara2...)... Terima Kasih sebab sudi baca walau aku tak perasan akan kehadiran kamu2 dan tak tahu bila masa kamu semua baca blog yang ke5 ni? Ok2, nak berhentilah ni...sabar boleh? Lain kali datang bagilah tahu ye?

Lelaki Itu Prosa Alam dan Perempuan Itu Sajaknya, Cinta Itu Lagu dan Perkahwinan Itu Orkestranya

Comments

susudalambotol said…
biarkan aje derang baca awak :)
susudalambotol: kita pun skua dorang datang baca...hahaha! KanToi!!!

Popular posts from this blog

Berkampung di Tunas Kijang

Salammmm... Berdasarkan tajuk di atas...malaslah nak berpanjangan ke mukaddimah lainnya... Haha...ye, dah beberapa hari ni terpaksalah kita berkampung tidak berkhemah di tempat orang demi melunaskan kerja yang tertangguh akibat keputusan yang diambil pun hanyalah di saat akhir... Ohoi...seruk banget deh... Bolehlah silang kaki silang panggung 4 hari ni...dari Selasa lopeh dan harapnya harini adalag hari terakhir kami kat sini... Tapi untuk kerja yang lainnya terpakso lah menjejakkan kaki kesini lagi dalam 2minggu sekali ke...? Bekerjalah kerana Allah... Semoga tabah...

Iftaar... Best2!

Salam... Lega sikit kepala yang sakit dari semalam bila selesai satu hal. Huhuhu! Alhamdulillah..itu biasanya tanda2 tak boleh puasa tapi tatau la bila kan...perut dah sakit2... Pernah sekali dulu dapat puasa penuh, saya adalah sangat gembira tak perlu fikir nak ganti dah...settle... Jumaat lepas, bertempat di KFC KL Sentral telah berlangsungnya satu perjumpaan merangkap majlis kecil2an berbuka puasa dan juga sekalian mengambil barang dari seseorang yang turut berbuka puasa bersama2... Bunyi macam best je ye? Padahal kitorang ber3 jek. Hehehehe... Tapi sungguh seronok sampai tak terkata dan terluah apakah keseronokkannya... Harap2 takde la yang bising2 tanya kenapatakajakkitorangberbukasekali ...mencik!!! Ada aku kesah??? Hahahah, berlagak sungguh ayat itu. Semua ni tak diplan pun...2 hari sebelum je bincang nak jumpa sebab den nak sesangat amek pola yang telah susah payah dibuat oleh Aini...(lepas dah 2x dipos tak sampai2 kat teratak hamba ini...geram gile dengan pos ni...huh!) da