Skip to main content

Tahniah!

Salam...

Aku tak bijak nak menulis dalam English la... Takut salah tapi hentam sajalah labu! 1st n foremoss, entry ini ditujukan khas buat teman alam maya yang aku kenal akhir tahun lepas... Tahniah for the 4 weeks n 6 days itu. Jaga diri kamu baik2 ye teman? Paling aku suka sangat adalah kerana nama kami sama... Hidayah! What a wonderful world? Hahahahah, suka2 tambah ayat bagi sedap kononnya. Tapi dia ada Noor dan kami tidak berbintikan nama ayah yang sama...
Takpe at least kita ditemukan juga walau bukan dengan 4 mata... Aku suka baca entry2 dia sebab sungguh, dia bijak menulis. Hidd *nama panggilan yang sangat comel, kalau awak menulis buku ke satu hari nanti kita pasti akan jadi antara yang pertama membelinya! Dan kami sebaya... Dia dan suaminya disatukan akhir bulan tahun baru 2009... (Januari lepas da...)
Kata orang lagi ye... ini dinamakan sebagai bunting pelamin... Nama bunting tu macam apa je kan? Rezeki buat kamu ber2... Berita gembira yang sangat2 buat kami semua pengikut susudalambotol teruja... Sentiasa jaga diri ye? Tahniah lagi... Hari2 yang bakal dilalui pasti lebih manis dengan kehadiran bakal cahayamata...

p.s.: mak ke Singapura - Sabtu balik sini... aku? bosan sangat dah ni... to hidd, patutlah semalam perut memulas2 tapi takmo membuang rupa2nya ada berita gembira...hurm...ada kene mengena ke? kita gurau2 je... :P

Lelaki Itu Prosa Alam dan Perempuan Itu Sajaknya, Cinta Itu Lagu dan Perkahwinan Itu Orkestranya

Comments

susudalambotol said…
ya Allah. terharu nyaaaaaa :( thanks dee. saya terharu awka buat entry ni. sgt bermakna. nanti kalau terbukak hati saya nak menulis buku, saya bgtau ye. draft cerita ada byk, cuma tak tertaip aja. saya suka tulis dlm buku :)
susudalambotol: thanks a lot...kita tatau nak kata apa so entri jadi pengganti sebab kita pun terharu jugak ni... ;)... kita doakan awak cepat2 terbitkan buku ye? kita minat jugak tapi bila taip idea kadang2 tak keluar langsung...cite2 awak mesti best kan?

Popular posts from this blog

Berkampung di Tunas Kijang

Salammmm... Berdasarkan tajuk di atas...malaslah nak berpanjangan ke mukaddimah lainnya... Haha...ye, dah beberapa hari ni terpaksalah kita berkampung tidak berkhemah di tempat orang demi melunaskan kerja yang tertangguh akibat keputusan yang diambil pun hanyalah di saat akhir... Ohoi...seruk banget deh... Bolehlah silang kaki silang panggung 4 hari ni...dari Selasa lopeh dan harapnya harini adalag hari terakhir kami kat sini... Tapi untuk kerja yang lainnya terpakso lah menjejakkan kaki kesini lagi dalam 2minggu sekali ke...? Bekerjalah kerana Allah... Semoga tabah...

Iftaar... Best2!

Salam... Lega sikit kepala yang sakit dari semalam bila selesai satu hal. Huhuhu! Alhamdulillah..itu biasanya tanda2 tak boleh puasa tapi tatau la bila kan...perut dah sakit2... Pernah sekali dulu dapat puasa penuh, saya adalah sangat gembira tak perlu fikir nak ganti dah...settle... Jumaat lepas, bertempat di KFC KL Sentral telah berlangsungnya satu perjumpaan merangkap majlis kecil2an berbuka puasa dan juga sekalian mengambil barang dari seseorang yang turut berbuka puasa bersama2... Bunyi macam best je ye? Padahal kitorang ber3 jek. Hehehehe... Tapi sungguh seronok sampai tak terkata dan terluah apakah keseronokkannya... Harap2 takde la yang bising2 tanya kenapatakajakkitorangberbukasekali ...mencik!!! Ada aku kesah??? Hahahah, berlagak sungguh ayat itu. Semua ni tak diplan pun...2 hari sebelum je bincang nak jumpa sebab den nak sesangat amek pola yang telah susah payah dibuat oleh Aini...(lepas dah 2x dipos tak sampai2 kat teratak hamba ini...geram gile dengan pos ni...huh!) da